Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 26 mars 2015

Nya kläder

Åh, jag är så sugen på att köpa lite nya kläder. Jag har köpt något plagg som jag kan ha efter bebisen kommit ut, men jag vill ha mer!
Är inne på web-shoppar varje dag, men det blir aldrig något nytt. Känner att jag skulle behöva prova i butik, samt att det är ju inte superroligt att köpa en massa kläder som antingen inte passar efter förlossning pga för många kilon som sitter kvar, eller passar direkt, men som förhoppningsvis blir lite för stora efter ett tag... Men mest sugen är jag att köpa massa nya träningskläder, precis som varje vår, men jag har nog insett att jag har träningskläder så det räcker ett tag, om de nu passar efter förlossning... Får väl köpa något nytt annars, men inte massor.

Jaja, antar att det får bli något stadsbesök framöver för att kika på kläder, men först ska jag göra en utrensning i garderoben! När lusten och orken faller in. 😆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar