Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 24 mars 2009

"En nationalrikedom av hälsoskatter"

Den boken läser jag just nu, lånade den från biblioteket i går och den är till en hemtenta v. 18.... Men nu är det så att det står massor av folk på kö till den så då får man bara låna dem i 2 veckor. Så nu sitter jag och läser och försöker anteckna det jag TROR kan komma på tentan, är på sid. 32 och har antecknat 5 A4 sidor, i en bok på ca. 300 sidor känns det som det kan bli en hel del anteckningar. Tänkte ställa mig på kö till den igen, men det är redan 7 som väntar på den och om alla har den i 2 veckor så hinner jag ändå inte få den före tentan, så det är bara att anteckna för glatta livet! Har en bok till hemma som jag har samma problem med, så jag vet vad jag ska göra de 2 kommande veckorna.

Jag har fortfarande inte hört något om jobbet jag sökt och nu är jag väldigt nyfiken på om jag får det eller inte, fast så länge jag inte hör något så behöver jag ju inte bestämma mig om jag ska ta det om jag får det.


//Sara

1 kommentar:

  1. När borde du få höra nåt om jobbet då??
    Usch börjar gruva mig för den där hemtentan....

    //Anna S

    SvaraRadera