Lilypie Third Birthday tickers

söndag 8 mars 2009

Stress som vanligt

Idag har jag stressat som vanligt dagen före Härnösand. Men jag har hunnit med allt jag skulle göra, jag har:

  • Tränat
  • Diskat
  • Lagat massor med mat

  • Tvättat och vikt tvätt

  • Renskrivit intervjun

  • Packat

Jag är en sådan som har listor till allt, så även Härnösand, har haft samma lista sen första terminen på min dator, +- några saker, men idag när jag skulle ta fram den så insåg jag att den var borta!! Jag har rensat datorn lite i slutet och måste ha fått hjärnsläpp eftersom jag tagit bort den listan... Så nu har jag försökt återställa listan, men den känns mycket kortare. Jag har säkert glömt något väldigt viktigt! Fast det är inte direkt så att jag har med lite saker, ska ju klara mig 5 dagar!




Sätter in två bilder från Härnösand.




Kramis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar