Lilypie Third Birthday tickers

måndag 16 mars 2009

suck...

Är i någon svacka just nu...Allt känns pest även om det mesta är rätt bra, hmm...


Intervjun idag kändes bra, 85 som sökte och 6 intervjuer och jag var en av dem, bra bara att få komma till intervju. Får veta nästa vecka om jag får jobbet. Måste även ta ställning till om jag vill ha det om jag blir erbjuden det... Har iaf bestämt mig för att kika på förskolan innan jag tackar ja isf. Just nu vill jag inte lämna mina arbetskompisar, börjar nästan gråta när jag sitter framför datorn då jag tänker att jag måste göra en sista dag där... Men jag känner mig överlag väldigt känslig och lättstött nu för tiden, deppig och nere...


Här kommer iaf lite bilder från Härnösand och helgen som lovat.





En till oss var, torsdagsnöjet.






Mitt vin och vårt tippningssystem för melodifestivalen. Jag och Jessica N. vann!





Ett av de roligaste spelen som finns.


//Sara

3 kommentarer:

  1. Vad är det för spel ?? :)
    Kram
    /Anna P

    SvaraRadera
  2. Ticket to ride är namnet!! Och glöm det inte! =)

    SvaraRadera
  3. Ryck upp dig nu vännen! Snart är iallafall skolan över...
    Bamse kram
    /anna e

    SvaraRadera