Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 10 mars 2009

Spikmatta

Igår kom vi till Härnösand, hade en rätt bra dag och fick mycket gjort, bland annat att fixa böcker till den nya kursen, fixade lite på uppsatsen, kollade lite löner mm.

Sedan till Simon & Thomas fick jag låna Johannas spikmatta, fy f-n vad ont det gjorde i början, men gud vad varmt och skönt det blev efter ett tag. En sån är jag lite sugen på. Väldigt bra för blodcirkulationen.

Idag somande jag på en föreläsning som egentligen var riktigt bra, den handlade om miljön och hur alla tänker kring den och vad folk prioriterar. Men på rasten så gick jag därifrån och nu sitter jag vid en dator i datasalen. Efter lunch ska jag och Anna få veta vad vår handledare tycker om vår uppsats så här långt, spännande! Jag blir riktigt ledsen om han tycker vi måste göra om många saker...


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar