Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 26 mars 2009

Ny inställning

Har bestämt mig för att inta en ny inställning på jobbet. Jag tänker gå dit, göra mina timmar, umgås med barnen och sedan gå hem. Tänker inte lägga ner mer energi än nödvändigt. Låter kanske som en dålig inställning, men det känns som jag har gett så mycket hittills och det ger inget när inte alla på samma arbetsplats arbetar för samma mål. Så nu ska skolan, kompisar och träningen gå före jobbet. Så är det nu iaf!

Idag skickade jag och Anna in vår c-uppsats, så nu får vi se hur det går. Har ju även 10dagar på oss efter examination att göra vissa ändringar, så det här ska nog gå bra, så känns det nu iaf.

Idag köpte jag några nya sjalar, strumpor och choklad. Så nu sitter jag hemma och mår dåligt över att jag sket i träningen och tröstar mig med choklad, låter bra va?!

Kramar!

1 kommentar: