Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 3 mars 2009

Fint väder!

Idag var det riktigt skönt väder, jag slutade tidigt och var tvungen att ta en låååång promenad när jag kom hem, det var superskönt. Lika skönt var det att ta en promenad på Byakampen ikväll.
Jag känner att den här veckan på jobbet kommer bli bra, det är lite barn och vi får mycket gjort, samt att det är skönt att kunna "ladda batterierna" någon gång.
Jag är verkligen superstressad över vår C-uppsats just nu, men har samtidigt ingen orka att skriva något på den. Men jag tog mig i kragen idag när jag kom hem från promenaden och hittade två böcker till som vi kan använda, och har hittat vad jag ska ta ur dem. Ska skriva ner det imorgon efter jag varit på kalas och skrivit ner en av intervjuerna vi gjorde igår..... blablablablablablablabla....Bara en massa saker som ska göras hela tiden, aldrig ledig.... Nu är jag less på det här!

//Saris

1 kommentar:

  1. Kan bara hålla med... +att ja har fått feber nu.. +barnvakten åker utomlands i måra.. stress stress stress....
    //Anna S

    SvaraRadera