Lilypie Third Birthday tickers

lördag 7 mars 2009

Uppsats

Det känns inget bra med uppsatsen, även om vi blir klara i tid så har jag känslan att den inte kommer bli godkänd... Vilket innebär att jag inte tar examen på utsatt tid... då examineras man nästa termin istället. Har bara en magkänsla som säger så här, iofs så har min mage tyckt så här förut och haft fel nästan alltid.

I fredags gjorde vi en intervju till, den sitter jag och försöker renskriva, men hur skoj är det när det har tagit ca. 2 timmar för att skriva ner en sjättedel av intervjun, om resten tar lika lång tid så kommer jag att landa på 12 timmar bara för att skriva ner intervjun.

Imorgon har jag en del att göra, ska tvätta, städa, packa till Härnösand, laga all mat till h-sand, har tänkt träna, och viktigast av allt är att skriva klart intervjun.

Just nu sitter jag och lyssnar på alla skitlåtar på melodifestivalen och funderar på om jag ska gå ut ikväll eller om jag ska vara hemma...?

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar