Lilypie Third Birthday tickers

måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

idag vaknade jag vid 7.15 och kunde inte somna om. Så nu har jag dammtorkat inne på toaletten och röjt lite i de andra rummen. Satte mig sedan vid tvn då jag skulle koka några ägg då Felicia kommer hit på lite frukost/fika om en stund, men som vanligt så glömde jag äggen, så nu har jag ingen aning om hur länge de fick koka eller hur de är, men det märks ju när jag skalar något av dem.
I helgen har det inte hänt så mycket, var på stan en sväng i fredags, var även till återvinningen då för att slänga lite vi rensat, så tråkigt att göra, men sååå skönt när det är gjort, Hälsade på Peters pappa en sväng och sedan köpte vi denna läckerbit till skötbordet, Pingu!!
I lördags var vi runt i stan och kikade lite på bilar, fikade på stan, hälsade på grannarna en sväng sedan var det en lugn kväll hemma bara, väldigt skönt med lugna kvällar ibland, även om jag då fram emot söndagen börjar bli lite rastlös för att jag just inte gjort något under helgen.
Den här veckan tror jag att jag ska hålla mig framför tvn eller med en bok, förutom imorgon då jag ska äta middag med Anna och Johanna.
Idag är det föresten 14dagar, 2 veckor kvar =)
KRAM!

1 kommentar:

  1. Va kul! Det är ju när som helst din bebis kan/vill komma fram =) Va roligt! kram anna

    SvaraRadera