Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 22 februari 2011

Dagarna

Dagarna går inte fort, men inte heller långsamt, de liksom glider förbi i ett ganska behagligt tempo, fast en del dagar kan få gå fortare. Idag har jag dammtorkat i sovrummet och badrummet, gjorde även ett försök att putsa insidan av fönstren i sovrummet, men utan ett lysande resultat, de är nog skitigare mellan och på utsidan än på insidan, så det får bli till våren. Har även vikt lite tvätt, hämtar upp resten av tvätten imorgon efter lite besök hos barnmorskan och kompisar. Tror även jag ska dammsuga lite imorgon, för nu när solen lyser in så ser man verkligen varje dammkorn, så tråkigt!
Igår tror jag att knodden hade en hel cirkus med sig i magen och nu är det trångt när den rör sig. Det gör ganska ont också, för jag tror seriöst inte att min hud kan töjas så mycket mer när den trycker ut en fot i sidan, såååå skönt! (ironi)

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar