Lilypie Third Birthday tickers

måndag 28 februari 2011

Idag

Idag är det ju tänkt att minin ska komma, men jag tror inte det blir ett februaribarn, snarare marsbarn. Ska bli spännande att se hur mycket den väger beroende på hur mycket jag går över tiden. För på sista ultraljudet fick jag 2845gram som beräknad födelsevikt och man räknar ju att de går upp ca 30g/dag i slutet. Så med andra ord har den några dagar på sig innan h*n blir väldigt stor, om vikten jag fick vid sista ultraljudet stämmer =) Peter är iaf i Åre och jobbar, som vanligt, men det känns bra. Han kan ju inte bara sitta av tiden med mig, det kan ju dröja hur länge som helst, nästan. Och Åre är ju inte direkt andra sidan av jorden.

Tog en lite längre promenad igår, på ca 30min. Ni hör ju! Det är inte långt, men för mig så är det rekord om man inte räknar de gånger man går på stan =) Men det var iaf superskönt!

Här är en bild på fällen, är såååå nöjd!! Den kommer bli så fin i en svart och "grå" vagn!
//Sara

1 kommentar: