Lilypie Third Birthday tickers

måndag 21 februari 2011

Damm

Funderar på hur det kan bli så fruktansvärt dammigt inne i badrummet?! Dammtorkade där i måndags, exakt 7dagar sedan och idag tycker jag att det är lika dammigt igen. Så veckans uppdrag blir att dammtorka i alla rum, det tråkiga är bara att när man börjar torka så hittar man hela tiden fler ställen som ska torkas = det tar aldrig slut!!

Började kika på BB igår, men såg inte klart så jag tänker se reprisen idag istället, för det här är ett program som jag vet att jag kommer att följa. Tycker alltid att det är supertråkigt i början, men på något sätt så fastnar jag alltid i det.

Nä, nu blir det lite lunch, tror jag ska äta omelett till middag, har lite tillbehör kvar sedan fonduen i lördags, supergott vill jag bara tillägga!

//Sara

1 kommentar:

  1. Mähh, en vecka kvar måste du ju tillägga!! =) BEBIS! Kram

    SvaraRadera