Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 16 februari 2011

Korta promenader

Korta promenader är allt jag klarar för tillfället, från gården går det super då det är utförsbacke, men hem är det superjobbigt! Och idag, precis som igår, blåste det "småspik", gjorde riktigt ont i ansiktet. Men det är skönt att vara ute en stund.
Har flera gånger nu varit in på olika sidor för att beställa lite kläder till mig, men det slutar lika varje gång, jag har lite kläder i varukorgen och när jag är klar och ska skicka iväg beställningen så ångrar jag mig eftersom det inte är roligt att köpa kläder som jag förmodligen ändå inte kommer att kunna ha när minin är född. Och jag vill ju absolut inte köpa större storlekar än vad jag hade innan jag blev gravid, så här blir det inte några kläder. =(
Ja, just det, Melodifestivalen helgen som var?! Vilka värdelösa låtar. I första tävlingen tyckte jag ändå att låtarna som gick vidare var bra, någon riktigt bra till och med.
Nä, nu blir det lite poker för att fördriva lite tid, sedan tror jag att jag ska dammtorka lite och vika lite tvätt.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar