Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 9 februari 2011

Staden idag, igen...

Det är iaf sjukt obekvämt att köra bil, tänker göra det så lite som möjligt nu den sista tiden, om det inte är så att mina revben går att ta bort?! Dom är i vägen för magen och magen är i vägen för lungorna, så det gör ont och jag får ingen luft när jag kör bil. Så nästa besök hos barnmorskan är på en fredag så då får Peter köra mig =)
Besöket idag gick iaf bra, allt var bra och vi skrev ihop en sammanfattning till min förlossningssköterska, eller vad det nu heter... Mina besök hos barnmorskan brukar bli rätt korta då jag inte har några frågor, känner aldrig att det är något jag måste veta, jag kanske är lite konstig, eller också så känner jag mig bara trygg...?
Funderar även på packningen av den berömda väskan som alla frågar om jag har packat, vilket jag inte har. Men i veckan letade jag fram en mobilladdare som vi inte använder som kan packas ner redan och såg även till att batteriet till kameran var fulladdat. Men imorgon kanske jag packar lite mellan lite städning, tvättning och ev en kortare promenad om vädret är lika härligt som idag.

Nu ska jag fortsätta spela lite poker, vilket jag har gjort i princip sedan jag kom hem =)

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar