Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 23 februari 2011

Fascinerande

Jag tycker att det är fascinerande att pengarna rullar in även fast jag bara sitter hemma hela dagarna. Jag har absolut inga problem med försäkringskassan eller läkare, jag tycker allt flyter på bra, och tycker det är grymt bra att vi i Sverige har möjligheten att vara hemma. Så, ville bara ha det sagt.

Idag har jag iaf varit hos barnmorskan, och allt såg bra ut som vanligt. Ska dit på onsdag igen, men jag hoppas på att slippa och att minin är ute då. Sen åt jag lunch med Felicia och åkte därefter och hälsade på Jessica och Alicia, hann även säga hej till Anders innan han åkte på jobbet. När jag kom hem vek jag tvätten och diskade lite för hand då maskinen var fullproppad, men å andra sidan går kastruller och andra stora saker nästan lättare att diska för hand.

Idag har jag även "beställt" fällen av en jobbarkompis som har egna får. Så den ska jag hämta på fredag, hon skulle ta med sig lite olika färger så fick jag välja vilken jag ville köpa. Lite dyrare än de i butik, men mycket finare, tycker jag iaf. =)

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar