Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 2 mars 2011

BF+2

Två dagar över tiden och barnmorskan sa att det inte skulle bli någon bebis idag iaf. Men mer kunde hon inte säga, för det kan hända från en dag till en annan. Men allt såg iaf bra ut. Hon trodde att bebisen är lite större än vad ultraljudet visade, så hon trodde att den kanske vägde runt 3200g nu, så det blir ju spännande att se hur stor den är när den väl kommer.

Shoppade även lite på KappAhl, köp 3 betala för 2... En vit kortärmad body, en grå/svart mönstrad body och de svarta byxorna nedan:

Köpte även present till min kusin som fyller 15 på fredag. Tänkte först köpa ett paket kondomer åt honom som hans föräldrar gjorde åt mig när jag var 15, men sånt passar bättre till jul när alla sitter och tittar när man öppnar paketen ;) eller också så är jag bara för snäll, fast å andra sidan hinner jag ju fortfarande köpa ett paket... =D
Det är iaf roligt att alla jag träffa nu för tiden tycker jag har fått så fin färg i ansiktet... Konstigt med tanke på att jag aldrig är ute och har inte solat en minut sen i somras, men helt ok för mig att folk tycker att jag börjar bli brun ;)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar