Lilypie Third Birthday tickers

måndag 21 mars 2011

Avund...

Det är superskönt att vara hemma och att vi får lära oss Toves vardag i hemmamiljö. Men jag kan ändå inte sluta vara lite avundsjuk på alla som ska föda och de första dagarna då man går omkring på små moln och bara ler. Detta trots att min förlossning var som den var, så detaljer ur den vill jag inte uppleva igen, men känslan när man ligger där på BB och har sin lilla bebis i famnen. Helt underbart!
Det går iaf superbra för oss hemma. Tove sover, äter och bajsar, precis som det ska vara. Hon älskar sin vagn och sover superbra där när vi är ute. Har tyvärr inte tagit så långa promenader pga att jag fått världens förkylning och hosta, ska ringa läkaren idag. Igår fick hon iaf mat kl 23 och vaknade sedan kl. 5, och nu har vi en vaken stund tillsammans. I stort så ser nätterna ut så, så jag har inget att klaga på, hon är så duktig så lilla Tove!

/Sara

1 kommentar:

  1. Åh det där känner jag igen, att man blir faktiskt avundsjuk på alla dom som ska till att föda, trots att det gör så jävla ont! Men det är väl känslan man vill åt igen, när bebisen kommer ut och man får se den för första ggn. INGET slår det!

    SvaraRadera