Lilypie Third Birthday tickers

fredag 4 mars 2011

Hotell

Minin, knodden, knarten, junior verkar stanna kvar på det här "All inclusive hotellet" ett tag till... Men jag vet snart inte hur länge jag orkar. Sover riktigt dåligt, ont i revbenen konstant, får ont i ryggen när jag står för länge, sjukt ont i fingrarna på nätterna och morgonen... Men vad jag har hört så är allt detta ganska lindrigt, men för mig är det första gången och min enda verklighet, spelar ingen roll hur tufft alla andra har/haft det under graviditeten så är detta det enda jag känner till.
Idag fyller kusinen 15 år, han trodde bebisen skulle komma då, men det verkar inte bli så. Den 7:de tycker jag kan vara ett bra datum, eller lite före =) Får då blir det bebisen den 7/3, jag 7/4 och Peter 7/5, skulle ju vara fränt... Eller fränt är det väl inte, men lite skoj ändå, eller kanske inte skoj heller...Äh, nu får den gärna komma så jag kan gå på kalas nästa helg!

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar