Lilypie Third Birthday tickers

måndag 7 mars 2011

v. 41

Japp, idag är det 41 fullgångna veckor och ingen mini på väg ut. men det går ganska bra, visst är dagarna rätt tråkiga, men jag har ju å andra sidan varit hemma i över 4 månader utan att ha haft särskilt mycket att göra. Den här veckan ser väl ut som alla andra, inte mycket att göra utöver ett besök hos barnmorskan. Jag menar, hur mycket kan förbereda hemma inför bebisens ankomst innan den är här? Kläder är tvättade och sorterade, skötbordet på plats med tillbehören vi har, vagnen bäddad och fixad och sängen får Peter montera när jag är på BB. Städar tycker jag att jag gör hela tiden, men ska skura golven den här veckan har jag tänkt, synd bara att det är så tråkigt... Baka skulle jag vilja göra, men tycker att det är jobbigt att stå för lång tid och får ont i ryggen då jag inte riktigt når fram till diskbänken...

Inatt har jag sovit otroligt dåligt, varit på toaletten typ 10ggr och mellan 2.50 och ca. 4.30 kunde jag inte somna om... så idag blir det återigen en väldigt slapp dag.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar