Lilypie Third Birthday tickers

måndag 28 mars 2011

Lite tid...

Har inte riktigt lika mycket tid över nu för tiden som jag hade förut av någon anledning ;) Inte bara för att Tove har kommit utan även för att det är fler besök, fler som ska besökas och fler ärenden som ska göras, iofs alla pga Tove =)
Hon är snäll men tycker inte om att bada och oftast inte heller att byta blöja. Är väldigt "gnissig" många kvällar och en stund in på natten, så jag är väldigt tacksam över att vi kunde ta ut tillfällig föräldrapenning hennes första vecka då hon var sjuk, för detta innebär att Peter är hemma tre veckor istället för två veckor. Så han tar alla kvällar och nätter och jag tar alla amningstillfällen, vilket hittills har fungerat väldigt bra. Hon somnar mellan 23 och 03 och vaknar sedan runt 05 och 08 och vill ha lite mat, sedan somnar hon om till 10-11, så det är helt ok tycker jag. Får se hur jag tycker det är när Peter inte är hemma på kvällarna...

Hoppas på bra väder utan blåst imorgon så jag kan ta en lång promenad.


//Sara

1 kommentar:

  1. Jag ställer gärna upp och går lite med henne om du är jättetrött och vill sova en stund på dagen eller så när Peter jobbar.

    SvaraRadera