Lilypie Third Birthday tickers

måndag 21 mars 2011

Lite bilder på Tove


Provar sin säng, den verkar fungera bra =)


I väntan på sjukhuset för lite antibiotika.



Tove fick ersättning från snipa då vi var på sjukhuset då hon var tvungen att få i sig vätska pga antibiotikan.


Har föresten "bara" 2.5kg kvar innan jag är nere på vikten jag hade innan jag blev gravid. Trodde det skulle vara mycket mer, så det känns toppen. Så nu hoppas jag att de "rinner" av mig =) Fast jag har tänkt att jag ska komma igång med löpningen så fort jag läkt helt och känner mig hel i kroppen.

//Sara

2 kommentarer:

  1. Mystjej! Rätt lik dig va? Kram

    SvaraRadera
  2. Så himla söt och fina ögon, ni verkar ha det riktigt mysigt! Men vad skönt med kilona! Hoppas få träffa er en stund i påsk!...
    Kärlek till er!
    Kram Anna E

    SvaraRadera