Lilypie Third Birthday tickers

fredag 9 december 2011

Kallt!

Oj, vad jag fryser idag, sitter under filt med fleecetröja på och händerna är som isbitar. När Tove vaknar så måste jag nog fixa lite te, orkar inte masa mig ur soffan innan det är dags att plocka upp henne. Det är så konstigt, för ca. två veckor sedan sov Tove första och enda gången mellan 11-14 typ, men helt plötsligt så är hon supertrött vid 9 och måste sova då. Kan kanske vara så att hon sover sämre på nätterna eller har mycket hon drömmer om och bearbetar på nätterna?
Peter kom iaf hem igår, men åkte tillbaka imorse för att jobba lite, så till han kommer hem ikväll tänkte jag fixa lite Taco, känner mig faktiskt sjukt sugen på det. Men jag kan inte förstå de som äter Taco varje fredag, jag tycker det blir för ofta om vi äter det en gång i månaden, en gång på två månader känns ganska lagom. Plus att det finns så mycket annan mat som är god och fungerar till fredagsmys =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar