Lilypie Third Birthday tickers

måndag 19 december 2011

Trött

Jag är konstant trött nu för tiden, hoppas det vänder snart!
I helgen har vi inte gjort så mycket. Jag jobbade i fredags, det gick bra och var skoj. Men för tillfället vet jag inte om jag tänker jobba något mer nu innan det är dags på riktigt. Varför jobba när man kan vara hemma och mysa istället. Kan vara så att jag känner så för att det snart är jul och så mysigt hemma med ljus och sånt...
I lördags kom Magdalena och hälsade på lite, trevligt! Jag gjorde knäck och tryffel med lite för mycket mintu i, men någon kan man äta, kanske tur dom inte blev super, för när man ätit en så vill man inte ha fler =) Peter sålde A4:an och Tove fick feber på eftermiddagen. Hon blev förkyld i fredags och har haft feber både lördag- och söndagkväll. Idag har hon ätit dåligt och snart sovit 3.5 timme, så får se när hon vaknar om hon har feber eller inte.
I söndags så var vi iaf på stan och fixade några klappar till och imorgon ska jag iväg och fixa de sista hoppas jag. Vi ska på tandinfo på HC kl. 10 och sedan äter vi lunch där och sedan drar vi på stan, ska träffa Anna och fika lite innan vi börjar shoppa. Måste även hitta en klänning till Tove inför julen som inte är för "puttinuttig", finns bara sådana på stan tycker jag, så jag får se hur det går imorgon.

Barnen på övervåningen var här hos mig och Tove på förmiddagen då deras pappa var ute och skottade snö, det gick ju super, de älskar Toves leksaker! Men påminn mig om att inte bara ha ca. 2 år mellan barnen, full rulle kan man säga, men det blir väl en vardag man är van efter ett tag, men just nu tänker jag passa på att njuta av att Tove är ett lugnt ensambarn =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar