Lilypie Third Birthday tickers

måndag 5 december 2011

Så...

Berättar lite kort om helgen.
I fredags var vi på jamtlis julmarknad med vänner. Köpte lite ost, rökt kött och ljus, det vanliga som man alltid handlar där. Men det blåste så jäkla kallt så det var som vanligt inget höjdar väder för marknaden.
I lördags kom mamma, pappa och moster med man för att baka tunnbröd. Det var skoj och gick superbra. Vi bakade även pizza i stenugnen efter brödbaket, den blev riktigt god. Det var första gången vi gjorde det, men kom fram till att det nog är värt att bara tända upp där för att göra pizza också, så det blir nog fler gånger! Vi ska baka tunnbröd till oss till helgen, känns fint att ha sånt fulla frysen =) Söndagen blev bara slapp. Jag gick ut och skulle ta en promenad tänkte jag, men efter 10 min promenad så kom värsta snöovädret, jag såg nästan inget framför mig och bilarna såg inte heller mig, så då vände jag. Så när jag äntligen hade tagit mig ut på en promenad så blev det bara i 20 minuter, helt värdelöst!!!
Idag var vi på sista föräldragruppen som bvc ordnat, så nu får vi fortsätta med våra egna träffar, som vi faktiskt har haft riktigt många av, supertrevligt!

Idag har jag varit så trött, skulle vilja sova 24 timmar i sträck nu. Det börjar känna på att inte ha sovit en hel natt på säkert 3-4månader och att kliva upp senast 8 99% av mornarna. Även fast hon inte äter på nätterna så vill hon ju ändå ha nappen några gånger per natt så då måste man kliva upp och ge henne den, hon somnar direkt, men inte jag alla gånger och även om jag somnar snabbt så är det ju ändå ständiga avbrott i sömnen. Så lite tid att sova önskas av tomten.
Även en bra karaktär så jag inte mular i mig onyttiga saker hela tiden önskas av tomten! Samt tiden och lusten att träna mig riktigt svettig flera gånger i veckan önskar jag mig av tomten. TRE helt rimliga önskningar tycker jag! =D

1 kommentar:

  1. Du önskar ungefär det jag önskar mig!! Jag hoppas att Tomten är så snäll så vi får det vi vill ha =)

    SvaraRadera