Lilypie Third Birthday tickers

söndag 16 september 2012

Bilder

Har lovat att visa bild på hur "vårt" hus ser ut, så jag tog
bilden som ska in i Toves album över hennes första år.

Ute och leker på gården på"rampen" som pojken
som bor på samma gård har gjort till sin cykel.

Tove hjälpte till att tvätta potatisarna som vi plockade i landet idag,
väldigt skoj tyckte hon, här tvättar hon den som hon plockade själv.

Lilla hjälpredan!

Men det tar låååång tid att fylla pasta burken med ny pasta
när hon tar ett spagetti, max två, åt gången =)

Men skoj tyckte hon att det var!
Vi har haft en bra helg som innehållit flytt av Peters pappa och Eva, lek med Alicia och träffat Jessica och Anders. Och dag har jag vilat en del och vi har handlat, mycket mer än så har det inte blivit idag.

Nu längtar jag till träningen, men eftersom jag var riktigt förkyld i veckan och det inte är bra ännu, så får träningen vänta några dagar till. Jag har liksom lärt mig, efter många missar, att jag inte tjänar på att börja träna för tidigt.

Imorgon är jag och Tove lediga!


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar