Lilypie Third Birthday tickers

söndag 2 september 2012

Paus

Jag har tydligen haft en bloggpaus i veckan. =)
Det har varit mycket jobb, sena kvällar, tid med familjen och jag har varit trött, så jag har helt enkelt prioriterat bort bloggen.
Igår åt vi kräftor med vänner och idag grattade vi pappa, lillebror och kusin, som alla fyller år imorgon.
På väg hem fick Tove ett par nya skor på klädax, får se hur de här fungerar nu då i höst/vinter/vår...
Imorgon börjar vår vardag efter lång tid hemma. Både jag och Peter jobbar och Tove ska till förskolan. Måndagar har hon den värsta dagen av alla, den längsta alltså. Måndag och Torsdag har jag sämst samvete över för då får hon så långa och sena dagar, men jag ska prova så iaf och får se hur det fungerar, annars får jag väl gå ner i procent. 
Så jag har packat ner lite mer extrakläder till förskolan, samt lite mer varma kläder. Och just nu sitter jag och planerar några middagar för veckan. Ska försöka vara så beredd som möjligt för veckan som kommer. Jag har tur eftersom Peter storstädade här hemma i torsdags med dammtorkning, byte av sängkläder, golv, köpte nya blommor och jag har tagit insidan av alla fönster i helgen, så nu är det iaf skönt att komma hem och jag vet att det inte är någon städning som måste göras i veckan.


Nä, nu ska jag kika på tv och komma på några fler middagar.


//sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar