Lilypie Third Birthday tickers

måndag 24 september 2012

Kortfattat

Helgen var bra, MEN, jag har fått tillbaka min förkylning.

Ledig dag idag, helt underbart väder! Det blev en promenad till stan från mitt jobb. Parkerade där när jag följde med Tove på fotografering. Fixade min bankdosa.


Känner ingen ork eller lust att ta tag i något just nu. Vet inte varför, men tror att det är pga bristen på träning och min förkylning...

Skulle vilja ha något att se fram emot just nu, tror jag behöver det...

1 kommentar:

  1. Känner igen det där. Orken och lusten finns inte nånstans. Kom på igår att det nog är för att jag inte tränat på länge. Det är otroligt hur fort kroppen anpassar sig till träning, och får man inte det, då försvinner all lust och ork totalt. Nu är jag frisk och har tränat och tänker fortsätta så mycket det bara går. Håll ut, du kommer att bli frisk!

    SvaraRadera