Lilypie Third Birthday tickers

måndag 3 september 2012

Förskola

Idag har både jag och Tove spenderat hela dagen på förskola, och det har gått superbra för båda =) Hon ville inte vinka eller ge kram när jag gick och hon ville inte heller hem när vi skulle hem. Däremot när jag visade napp och snuttis, då kom hon. Makt via omsorg, eller hur var det kära kollegor =D

Jag har idag sökt lite mer semester, så nu har jag tre strödagar i september som jag ska vara ledig. Nästan alla mina tidiga dagar försvinner nämligen med möten, planeringsdagar osv. Så nu har jag tagit saken i egna händer så jag får lite tid med Tove =) Dock blev det så att hennes förskola har fotografering ena semesterdagen, men vi åker dit och fotar så kan vi hitta på något efter det istället.

Nu är jag otroligt trött och måste slappa lite, kanske äta en kaka eller två =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar