Lilypie Third Birthday tickers

måndag 17 september 2012

Ledig

Ledig  dag och regnet har öst ner... Tråkigt!

Vi började vår dag med att åka till förskolan och prova en overall som jag ska köpa till Tove. En Didrikson, den ser använd ut på reflexerna, men inget som stör funktionen, så den köper jag.
Efter det åkte vi på stan och träffade min mamma, även Per var med en stund innan han skulle till tåget till Uppsala där han ska jobba ett tag nu. Vi kikade runt lite och åt en lunch.

Här hemma har det inte hänt mycket sedan vi kom hem, inte mer än att jag kom på varför jag egentligen hade tänkt åka på stan idag. Kom på det när jag kom hem och såg bankdosan ligga på bänken och titta på mig. Måste iväg och fixa den då den bara visar en massa konstiga siffror och pinkoden inte går att trycka in. Har mina aningar om att Tove kan ha lekt lite med den... Jaja, får fixa det en annan dag. Men det är inte det lättaste att hinna med ärenden när man jobbar.

Ikväll blir det nog lite te- och ljusmys för mig när Tove somnat! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar