Lilypie Third Birthday tickers

söndag 26 augusti 2012

Helgen

I lördags (igår) åkte vi till mina föräldrar i änge. Där åt vi surströmming! *Mums* Det blev även en hel del dart och kortspel, mycket trevligt!!!

Idag när vi åkte hem så åkte vi runt och kikade lite överallt eftersom det var dåligt väder och inte så mycket att göra. Vi svängde sedan förbi i Namn och hälsade på, Tove älskar verkligen att vara hos barnen där. De leker hela tiden och är så himla snäll mot henne.
Hemma sedan klippte jag hennes lugg då den var superlång, kanske inte blev spikrakt då hon inte satt riktigt still, men hon var riktigt duktig iaf...
Sedan åkte jag och tränade. Det blev ett 20 minuter långt snabbt pass på löpbandet, ett hårt benpass med bland annat en Tabata-övning(20sek - vila 10sek x 6reps), Jägarstolen tror jag den heter, då du sitter med benen i 90 grader mot en vägg, riktigt jobbig var den, men skön efteråt. Sedan avslutade jag med trappmaskinen, det blev 30 våningar sedan orkade jag inget mer =)


Lång dag imorgon, men tisdagen är längre då jag efter 8 timmars arbete ska på en 4 timmar lång föreläsning, hoppas verkligen att den är bra för annars håller nog ingen fokus i så många timmar efter en arbetsdag.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar