Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 23 augusti 2012

Mycket...

Jag är trött och sliten för tillfället och det känns som det är mycket som händer hela tiden... Jag hoppas på att  jag känner mig mer utvilad efter helgen, kanske en sovmorgon om det inte är för mycket begärt =)

Igår hann jag iaf med ett intervallpass på gymmet samt magträning, trodde jag skulle hinna med mer, men möte på jobbet väntade så det var bara att slänga sig in i duschen och åka iväg. Idag tänkte jag träna före jobbet eftersom jag börjar 9.30 på torsdagar, men kom på igår att då hinner jag ju åka med Peter och Tove till hennes förskola istället, så jag sket i träningen idag.

Toves inskolning går bra, vet dock inte hur dagen har gått eftersom Peter är och spelar golf nu så jag har inte hunnit träffa honom än. Jag var bara med för att kika lite inne och jag åkte efter 10 minuter då Tove blev gnällig och mammig. Då drog jag, helt känslokallt =) Men jag vet att jag varken gör henne eller mig en tjänst genom att stanna kvar. Peter åkte en stund efter mig, runt 9.30 och skulle sedan hämta 14.00. Men jag tror det går bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar