Lilypie Third Birthday tickers

söndag 12 augusti 2012

Bästa avslutet!

Nu är min semester slut, men det gör inget, ska bli skoj att jobba. Plus att den fick ett riktigt bra avslut den här helgen!
Igår träffade jag Anna, Johanna och Anna E. hemma hos Anna E. Där fick vi gofika, surra en massa och träffa mysiga Milla igen. Tove och Milla var så söta tillsammans!
Sedan på kvällen var vi upp till en liten stuga ovanför oss som grannarna har, där bjöds det på värsta goda maten, hade kunnat äta ihjäl mig, mycket trevligt folk, en superbra tipspromenad och god dryck.
Idag var jag och Tove och grattade Alicia som fyllt 2 år. Peter stannade hemma för han var lite "trött" =) Roligt att se hur Tove följer efter Alicia hela tiden och iakttar allt hon gör, även här var det gofika.
Sedan kl 15 hängde jag på låset till Friskis & Svettis. Där blev det ett riktigt jobbigt 30 minuters intervallpass, jobbiga är ju iofs alla dom passen. Och avslutade med 10 minuters rodd. Svetten rann, men jag hade nog orkat träna lite till, men ville hem och titta på handbollen, så det blev slut där.

Imorgon blir det jobb och kanske träning efter, beror på om jag har bilen eller inte, annars så kanske jag tar ett löppass hemma, kanske... Får se.

Nu ska jag slappa sista timmarna före jobbet startar.


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar