Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 9 augusti 2012

Back on track!

Efter två nätter i tält vid vatten känner jag mig bättre till mods angående träningen. Det är väldigt nyttigt att komma hemifrån och bara sitta och inte göra något alls. =)

Jag tog en 30min löptur innan vi åkte iväg på tisdag morgon, och den gick riktigt bra. Det kändes skönt att släppa måndagen, som var skit, och gå vidare med träningen.

Efter två nätter i tält så känns kroppen lite öm och trött, men jag tog mig iaf iväg på en löptur ikväll. Det blev 60 minuter och 8km, vilket är en kilometer längre än sist då jag var ute i 60 min. Vilket jag är supernöjd med! Varje kilometer hade en snittid på 7.28, vilket även det kändes bra, även den här gången gick jag lite men mycket mindre än sist.

Just nu känns inte den där milen helt långt bort. Har ju varit inne på att ändra mitt mål några gånger till antingen att jag ska orka jogga i en timme utan att gå något alls eller att jag ska jogga en mil oavsett hur lång tid det tar, men jag får inte gå något. Men nu vet jag inte längre, det skulle ju vara fint att springa en mil på en timme eller snabbare. Jag tror helt enkelt att jag fortsätter i det här spåret och ser vart jag står i höst, hur jag gör med en ny telefon eller om jag får nöja mig med min gamla tills jag är nöjd med mina löpresultat... Hmm, får se... =)


Peter är och bastar, för mig blir det 200m final och hells kitchen, kanske tittar på det i sängen, är rätt trött efter två ganska tidiga mornar och lite sämre sömn. Imorgon blir det ett styrkepass på gymmet, tror det kan bli ben, rygg, mage, de tre muskelgrupperna som är roligast att träna =)


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar