Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 14 augusti 2012

Trött

Idag har jag varit trött mest hela dagen, men tog mig ändå iväg på 30 minuters löprunda, det var skönt, men nästan på gränsen till för varmt ute för löpning. Skulle nog ha väntat till runt 19-19.30 då det blivit lite svalare.  Men jag ville ju ha det gjort så jag kunde sitta i soffan och slappa resten av kvällen. Dessutom hade jag köpt jordgubbar och grädde som lockade väldigt mycket =) Och GOTT var det!!

Imorgon slutar jag tidigt och då funderar vi på om vi ska åka och plocka lite jordgubbar. Tänkte koka lite sylt samt frysa ner jordgubbar som man bara kan plocka fram om man vill ha... Till typ, fil, tårtor, glass osv.

3 kommentarer:

  1. Vart ska du plocka dom?

    SvaraRadera
  2. På Rödön, Jordgubbslandet. Massor med jordgubbar fanns det!!

    SvaraRadera
  3. Då ska jag dra med mig Johan och plocka lite!

    SvaraRadera