Lilypie Third Birthday tickers

måndag 13 augusti 2012

Jobb

Första dagen idag, och den kändes hur bra som helst! En lugn dag då vi fick massor gjort samtidigt som det fanns tid att samtala med varandra. Åh, vad jag tycker om mina kollegor! Det kommer att bli ett bra år, det är jag övertygad om!! Imorgon börjar jag mina inskolningar och har några stycken några veckor framöver, men även det känns skoj!

Efter jobbet åkte jag och tränade. Tänkte köra Tabata set, men det var så sjukt mycket folk där så jag kände inte att jag orkade trängas. Så det blev träning där det fanns plats. 35minuter på löpbandet i backintervaller som jag gick det snabbaste jag orkade, samt 2km i roddmaskinen. Ett skönt pass var det och imorgon tror jag att det blir en 30 minuters löprunda här hemma.

Även maten går rätt bra nu, även om det är svårare på jobbet. Som idag när det var potatisbullar, då är det ju bara att äta och vara tyst, inte så svårt heller då jag tycker potatisbullar är gott, så det svåra då är ju att kanske äta lite mindre än vad jag skulle vilja göra =) Så det är väl bara att börja tänka till lite extra vid luncherna.

Nu lite slappning i soffan och sedan sängen.


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar