Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 15 augusti 2012

Jordgubbar

Idag efter jobbet åkte vi och plockade jordgubbar. 15 liter blev det. Sylt är kokad, bär är nedfrysta, både skivade och hela och ALLT är rensat. Har även ätit jordgubbar med grädde/mjölk nu ikväll och Tove har säkert ätit 30stycken under dagen så vi får väl se hur hennes mage blir imorgon =)
Roligt tyckte jag iaf att det var och att det var hur fint väder som helst gjorde ju inget.
Så idag blev det ingen träning men imorgon innan jobbet blir det intervallträning på gymmet, får se hur mycket tid jag har efter intervallpasset, men jag tror inte det är så mycket så det blir max en muskelgrupp som får träning sedan. Det är lite synd att de inte öppnar förrän 8 på morgonen eftersom jag börjar 9.30. Men jag hoppar gärna över min sovmorgon för att träna då jag vet att jag inte kommer att ha tid eller lust att träna imorgon efter jobbet eftersom jag stänger. Men jag tror att om gym24 kommer till Frösön så börjar jag nog där, för där kan du ju komma och gå när du vill under dygnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar