Lilypie Third Birthday tickers

söndag 19 augusti 2012

Helg

Oj vad helgen har gått fort! Det kan ju ha lite att göra med att jag slutade sent i fredags, men det är ju bara var fjärde fredag, iofs bara till 16.45, men det är sent för att vara fredag. Nästa fredag slutar jag iaf tidigt =)
Igår (lördag) skulle Peter spela golf och jag tänkte sola. Och nog solade jag, i 40minuter?! Sedan försvann solen och det blev kallt att ligga kvar. Så, summa sumarum är att jag är lika blek som innan. Så nu har jag gett upp hoppet om att få en fin färg på hela kroppen och inte bara armarna som just nu är mitt brunaste område =)
Idag åkte vi till Frösön och fikade i frösötornet, tänkte först ta en fika på Tages, men ni ångrade oss. Sedan åkte vi runt och kikade lite på Frösön för att sedan landa på en kopp kaffe hos M, P och T och kika lite hur deras fix av deras övervåning blivit.
Väl hemma sedan tänkte jag ta en löprunda. Bytte om och tog på mig skorna, gick ut, och kände regnet... Tappade lusten helt då och gick in, tur var väl det för jäklar vad det började regna bara minuter efter det. Hade ju kunnat avvaktat och sprungit lite senare, men Peter skulle spela golf så jag var själv med Tove. Klart man kan springa fast det regnar, men jag hade inte alls lust med det idag, får bli en extra löprunda i veckan istället, kanske imorgon om det inte regnar när jag kommit hem.
Imorgon blir det tre nya inskolningar, skoj! Hoppas de går lika bra som de jag haft denna vecka.

Tänkte försöka få till 4 löppass och två styrkepass i veckan. Varav ett pass blir både intervall och styrka, så träna fem dagar den här veckan. Det känns inte omöjligt då jag har egen bil alla dagar utom måndag. Vi ska nämligen låna mammas bil den här veckan eftersom Tove börjar sin inskolning och Peter då behöver bilen varje dag.

Spännande att höra hur Ts inskolning har gått imorgon, jag tror det går bra =)


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar