Lilypie Third Birthday tickers

måndag 20 augusti 2012

8km

Idag blev det en 8km löptur i helt perfekt väder.
Jag hade nog kunnat springa lite snabbare då jag inte var helt slut när en timme gått. Men jag har inte riktigt lärt mig ännu vilken takt jag kan hålla för att orka springa hela sträckan. Men så mycket som jag sprang idag har jag nog inte gjort förut. Jag gick kanske 50-70meter under hela turen, vilket jag är så jäkla nöjd med.
Så nu är det bara att försöka förlänga sträckan lite varje gång jag tar min långa tur. För så som jag har tränat de sista veckorna så de innehållit en tur på 60 minuter, en på 30 minuter och ett intervallpass på 35 minuter och styrka på det. Jag känner just nu att det är ett väldigt bra upplägg för mig och det känns som att det ger något. Men jag vet inte hur länge jag tänker ha det upplägget, men just nu har jag inte några planer på att ändra det.

Nästa pass blir på onsdag då det blir styrka och intervallpass på gymmet mellan jobbet. Slutar 14.30 och har sedan möte 17.00. Så jag åker och tränar och åker sedan och köper någon middag och tar med mig på jobbet.

Nu lite ensamtid framför tvn och sedan sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar