Lilypie Third Birthday tickers

måndag 6 augusti 2012

Åååå

Vilken skitdag det här har varit, inte så att allt har gått dåligt, men jag har varit...vet inte hur jag ska beskriva det, men kanske att jag idag har känt ett jäkla missnöje över mig själv. Ja, så kan man nog säga.
Missnöjd över träningen, min karraktär, vad jag stoppar i mig, hur jag ser ut och hur jag mår när jag inte är nöjd... Svårt att förklara, men det har iaf varit en skitdag.
Och nu sitter jag här och är sååååå jäkla missnöjd och besviken på mig själv för att jag inte ens tränat idag. Träningen som jag har tyckt varit så skoj sedan jag började, kände jag bara avsmak för när jag vaknade idag, vad hände liksom?! Känns som det är lika bra att lägga ner den helt, jag kommer ändå aldrig nå mina mål.   =(

Var iaf på stan en sväng, åt och Tove fick tre tights och ett par skor. Köpte lite mat och fiskegrejer som vi ska ha med imorgon när vi åker på en till tältningstur.


/Sara

1 kommentar:

  1. Jag har också haft en svacka, men om den är en längre stund så tror jag att det är bättre att göra uppehåll ett tag istället för att fortsätta. Min motivation var verkligen borta, men nu har den kommit åter så jag ska träna när jag kommer hem! Eller så kan du kanske ha den där veckan.. Och då går ju humöret över ganska snabbt :)

    SvaraRadera