Lilypie Third Birthday tickers

fredag 24 augusti 2012

Bra dag!

Den här dagen har varit riktigt bra! Först och främst var det en kort dag, fick umgås med mina mycket trevliga kollegor och allt flöt på bra. Bestämde mig även för att bli arbetsplatsombud och representera lärarförbundet på min arbetsplats. Första mötet med rektorer och andra ombud är på måndag, tycker det ska bli spännande att se riktigt vad det är, och jag hoppas verkligen att jag tycker det är roligt.

När jag slutade åkte jag hem med bilen och jag och Peter åkte tillsammans för att hämta Tove på förskolan. Hon  hade haft en bra dag, allt hade gått bra och hon hade ätit massor (no shit), precis som hemma.
Sedan handlade vi på Maxi, en hel del mat blev det så nu har vi lite middagar framöver. Efter det åkte vi och handlade en hjälm på Barnens hus, en cykelhjälm blev det, eftersom de ska ha hjälm på sig då de cyklar eller åker med på cykeln på förskolan, även två tröjor fick hon därifrån. Sedan blev det Lindex på lillänge och även där fick hon tre tröjor. Hon hade mest t-shirts och långärmade bodysar, och det är ju lite smidigare med tröjor, så jag köpte några. =)

Dessa är från lindex:



Vi hade fredagsmysmiddag hemma och nu väntar en slapp kväll framför tvn.

Trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar