Lilypie Third Birthday tickers

fredag 11 november 2011

Fredag

Idag gjorde vi stan. Först bilprovningen och sedan ner till centrum.
Vi hyrde lite filmer, den vi tänkte se till middagen, fungerade inte *jippie*, och någon annan har vi inte kikat på ännu. Köpte en lila slev på Cervera, superfin, hittade även en body och två pyjamser, bamsepyjamaser, för 80kr på lindex, 80:- för allt alltså, superbra pris tycker jag. När vi kom hem så började jag sortera lite bland Toves kläder. Jag tog bort massor som är lite för litet (väldigt lite för litet) och gjorde plats för de kläder hon kan ha, det finns så mycket kläder just nu så det är nästan skönt när hon växer ur något så man känner att man hinner använda alla de andra kläderna. Hon använder ju allt mellan 62 och 74 nu, så ni förstår att det finns massor med kläder. Har ju dessutom massor med ärvda kläder från Samuel, Hugo och Elin, vilket är super. Jag har nästan inte köpt några kläder alls i slutet, billigt och bra! =) Något hon däremot inte har något av är helt enfärgade tröjor/bodysar, men med så många byxor som hon har är det ändå inga problem att matcha ;)

Nu är det iaf fotboll på tv, får se om Peter kanske åker och bastar sen. Undra vad jag ska hitta på då, sova? Finns inte så mycket att  göra eller titta på på tv nu för tiden, men å andra sidan så är det väldigt skönt att sova och vakna utvilad dagen efter =)

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar