Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 16 november 2011

Julklappar

Snart är det jul och som vanligt handlar jag INTE julklapparna i god tid. Jag har klappar klar till 6 personer, så det saknas bara... Hmm, måste räkna. 1,2,3,4,5,6,7 stycken personer kvar, och inte en susning om vad någon av dem ska få. Kan vara så att det blir någon present till någon mer också, får se. Det är ju inte direkt så att jag känner mig superrik nu när jag är föräldraledig, känner mig väl inte superrik annars heller, men iaf normal =) Och i år känner jag att jag har superdålig fantasi också, men barnen är de som är klara och någon vuxen, men barn är iaf lätta och roliga att handla till för de blir alltid så glada över det de får och det behöver sällan vara någon dyr pryl, bara en pryl som passar personen i fråga.
Jag och Tove får väl ta en dag på stan sedan när lönen och föräldrapenningen har kommit och shoppa loss! Skulle även vilja ha något nytt till mig, kläder alltså, skulle även behöva klippa mig, färga håret, köpa nya underkläder, ha ett gymkort, vinterkängorna slängde jag efter förra säsongen, så nya sånna skulle jag också behöva, men det lär ju inte bli något av detta. Får bli julklappar istället.

Nu ska vi äta middag om en stund och sedan åker vi till Jessica och kikar på Greys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar