Lilypie Third Birthday tickers

fredag 4 november 2011

Idag jobbade jag, och det var så jäkla roligt! Gud vad fint det är inne på förskolan, och vilka bra rum, och så bra möbler, bra planering, fin gård, roliga leksaker, JA, ALLT, var bra!
Hoppas verkligen jag får jobba snart igen! Men det var mysigt att få kramas med Tove när vi kom hem. Peter är på AfterWork så vi blev själva ikväll, eller jag blev själv eftersom Tove redan sover och ingen mörk choklad hemma heller, jag som var så sugen på det.
När jag kom hem så beställde jag en ny, fin kalender, ska visa den så fort den kommit. Så nu vill jag planera in jobb i den *blink, blink* Älskar att beställa en kalender varje år, det är något speciellt, jag älskar alltid min kalender och tycker det är roligt att skriva i den, konstigt, jag vet... Men så är det
Våra fina pingviner på gården =)

Lövsta Förskola
Nä, nu ska jag nog ta ett glas vin och äta lite pepparkakor så jag har något att göra, det är ju bara skit på tv, som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar