Lilypie Third Birthday tickers

måndag 7 november 2011

Kalas!

I lördags tog jag och Tove en lång promenad till Namn för att kika lite när Peter la klinker i en hall där och sedan gick vi hem, det blir ju iaf 8-9km, så det är vi nöjda med =)
På lördagkväll var jag på kalas i Torvalla hos Jessica och Johan. Jessica hade fixat och donat massor och gjort det supermysigt med spindelnät och spindlar, ljus överallt, dryck och massor av tilltugg! Tror nästan att jag vräkte i mig allt godis själv =D Vi åkte ner på stan vid 23.30 och gick på O´learys, mycket trevligt. Ständut Black var där och spelade. Jag gjorde kväll vid 01.00, då var jag supertrött eftersom jag sovit så dåligt i flera nätter. Förstår inte varför jag sover dåligt. Jag är trött, men kan inte somna, och när jag väl somnat så vaknar jag hela tiden och har svårt att somna igen då. Men natten mellan lördag och söndag hade jag inga problem att sova, tänk vad lite alkohol kan göra =D Nu undrar ni säkert om jag var bakis på söndagen, men Nej. Inte ett dugg. Trött, Ja, lite sliten, Ja, men jag mådde super. Sov med Tove på hennes förmiddagslur och sedan var jag fit for fight igen!
Då åkte vi och grattade Peters syster Malin som fyllde år. Hon hade bakat gott och gjort en supergod chokladtårta *mums* Hemma sedan fixade vi lite med att vika tvätt, laga mat och leka med Tove.

Den här veckan är det inte så mycket planerat, ska kanske träffa Felicia någon dag och på onsdag är det Greyskväll som vanligt. Så vi har planerat att ta långa promenader, städa en del, fixa lite i hennes album och kanske åka på öppna förskolan något.

Nu ska vi äta lunch och sedan ta en promenad!

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar