Lilypie Third Birthday tickers

fredag 1 juni 2012

Bra dag!

Åkte iväg till friskis direkt efter frukosten. Så när klockan var 9.15 så hade jag hunnit med ett intervallpass, samt tränat bröst, axlar och gjort lite knäövningar OCH duschat och satt i bilen på väg hem. Väl hemma så säger Peter att han nog ska till golfbanan en sväng, så då kom jag på att vi åker med och kliver av efter bron och tar en lätt promenad på 8.3km hem, Tove skulle ju ändå sova och jag ville ut och gå lite. Det blev ingen promenad i superhögt tempo, men jag fick upp pulsen och blev lite svettig =) Fast på Vallsundsbron kan jag säga att det inte var svettigt, för jäklar vad det blåste och vilken motvind jag hade! Jag ser inte alls fram emot att cykla där när jag ska till och från jobbet.

Nu sover Tove och jag ska slappa med lite ljudbok tror jag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar