Lilypie Third Birthday tickers

söndag 10 juni 2012

Sjuk

Jag är sjuk och känner mig ynklig. Iaf igår kände jag mig ynklig. Jag gick och la mig kl. 20 med Tove, jag frös och kände mig riktigt hängig. Nu efter 10 timmars sömn känner jag mig bättre, fortfarande superförkyld men inte febrig längre. Jag som hyrde en massa tjejfilmer igår som jag skulle se, men det blev ju inget av det, var nog vettigare att försöka sova bort förkylningen. Men nu kommer ju min löpträning bli lidande, för jag tänker inte träna när jag mår så här, har gjort det förut och då antingen blir allt värre eller också så bli jag aldrig frisk.

Idag ska vi på stan en sväng, kanske träffa Johanna och Anna lite, får se om de ska in eller inte. Och ikväll kommer Peter hem, äntligen! Vi har saknat honom. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar