Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 7 juni 2012

Trött

Fullt upp de sista dagarna och jag är trött.
Det går bra att jobba kan jag börja att berätta, men jag är väldigt slut i huvudet när jag kommer hem.
Igår körde jag Tove till Änge där hon ska vara till imorgon. Jag åt middag där och åkte sedan till friskis och körde ett löppass där jag trodde att jag skulle dö. Åkte sedan till Jessica för att titta på Greys och när jag kom hem stupade jag i säng. Idag hade jag sovmorgon, men det struntade jag i 07.55 var jag på friskis igen och körde ett likadant pass som igår, och det var precis lika jobbigt idag som igår, men duschen efter känns väldigt bra =). Stängde på jobbet idag och var hemma 18.45 efter lite handling. Och nu sitter jag och bara är här i soffan.

Passen jag körde såg ut så här:


12 min. löpning i måttligt tempo
2 min. rask gång
12 min. löpning i lugnt tempo
2 min. rask gång
12 min. löpning i måttligt tempo
2 min. rask gång

42 minuter totalt


Kan säga att jag saknar Tove och Peter mycket, men jag njuter av att få lite egentid och få sova hela nätter =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar