Lilypie Third Birthday tickers

lördag 16 juni 2012

Underbara helg!

Jag uppskattar iaf helgerna mer nu när jag jobbar på veckorna.
Är så glad att jag hade ett jobb, som jag trivs väldigt bra med, att gå tillbaka till efter föräldraledigheten. Jag tycker det är roligt att åka på jobbet varje morgon nu, iaf än så länge. Men jag tror att den här långa ledigheten jag har haft har fått mig att uppskatta mitt jobb ännu mer.
Helgen blev dessutom väldigt bra då jag kom hem och såg att Peter storstädat hela hemmet. Plockat bort saker till källaren, dammat, dammsugit, skurat, nya säng kläder och maten var på gång när jag kom hem. Pizza på pizzasten i grill blev det igår, och gott blev det. är dock lite förkyld och kände inte riktigt all smak, så jag ser fram emot att göra den måltiden en gång till. Sedan på kvällen gick vi ner till grannarna och grattade Julia till sin student och kikade lite på fotboll där.
Idag fick jag sovmorgon till 8.45, Peter åkte och spelade golf runt 7, så då låg jag och Tove kvar i sängen och sov ett tag till, men jag hade ju aldrig trott att det skulle bli så länge, så jag är nöjd. Ikväll blir det middag hos en av Peters systrar, Carola. Mycket trevligt, och skönt att slippa laga mat själv ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar