Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 28 juni 2012

Jävla skit shopping

Precis så bra gick det på stan igår som rubriken säger.
Det fanns INGET alls jag passade i = jag köpte inget av allt jag skulle ha. Det blev en klipp/färgtid och en tröja jag inte skulle ha, men utöver det hittade jag inget. Jävla skit!
Imorgon slutar jag tidigt så drar vi på Expo, Tove ska få sig ett par snickarbyxor där, men annars så ska vi väl inte ha något, men lite roligt att hitta på något bara.

Just det, var till doktorn i tisdags och fick penicillin pga förhöjd snabbsänka, så nu ska jag väl bli frisk?! Kanske börja träna till helgen?

Efter imorgon är det två veckor kvar till semester. Vi satt igår och funderade på vad vi ska hitta på, vi har haft funderingar på att åka till Stockholm och sedan vidare till Göteborg, men dels får vi inte riktigt tiden att räcka till (bl.a. stråk, dop och golf) och dels hade det hotellet vi kikat på blivit några tusen dyrare (skulle ha bokat tidigare, som vi tänkt). Så nu tar vi en lite längre sväng i Stockholm, och shoppar upp pengarna som hotellet i Göteborg skulle ha kostat, och det funkar bra för mig. OM det inte blir som igår att jag inte hittar något, fast då har jag ju desto mer pengar kvar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar