Lilypie Third Birthday tickers

söndag 24 juni 2012

Shoppat

Nu har vi varit på stan. Tove fick 4 t-shirtar från Stadium då de hade riktigt bra pris på dem, super inför sommaren och förskolestarten, hon fick även lite nya kritor och ett målarblock då hon gillar att rita riktigt mycket. Jag "fick" en mascara då jag slarvat bort min någonstans, nya strumpor och även ett par skor som jag trånat efter ett tag, men inte riktigt bestämt OM jag ska köpa dem, men nu var det 30% rea på dom så då blev det ett par. Så nu har jag nog skor så jag klarar mig i sommar.
Mina nya skor, Björn Borg (bild från Sportamore)
Jag ska även på stan något till veckan då jag ska boka en klipp- och färgtid, köpa nya byxor eftersom jag just nu bara äger ett par jeans (som jag kan ha), skulle även vilja hitta lite fina tunikor/klänningar då det och leggings är det som är skönast att jobba i och använda över lag under sommaren.

Hade planer på att ta en promenad idag, första träningen på två veckor, men efter stadsturen så känner jag att jag inte har någon ork i kroppen, snorig och täppt om vartannat och hostig. Så jag avvaktar med träningen någon dag till, fast jag inte vill. Jag vill ju mer än gärna komma igång med löpningen nu, för jag VILL verkligen ha en ny telefon, plus att jag saknar löpningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar